Jan 8, 2012

My view



Cuba teka...view ape ni?ni laa view aku setiap petang...kenape aku ckp petang?sebabnye pagi2 aku duk depan dlm van...petang je biasanya aku duk belakang...ye laa...van ni penuh..oleh sebab aku antara org yang paling awal naik pagi2,aku akan duk depan..petang plak,aku antara yang paling lmbat naik..jd belakang laa jawabnye...hehehe

Tp aku bukan kisah pun..as long as aku selamat smpai...alhamdulillah... pejam celik pejam celik,dah 4bulan aku naik van ni..kalo dulu terasa jauhnya,sekarang tidak lagi..rs skejap je smpai..huhuhu

Suka pun suka naik van ni...tambah kenalan..mcm2 perangai..ada yang senyap sepanjang pjalanan..ada yang tak reti nak diam..hikhikhik..tp tu sume buat perjalanan kami tidak bosan...^^

P/s : jom balik main anak plak..

3 comments:

Daddy Ziyyad said...

gi kerja naik van ke?

Sabihah said...

DZ : ha ah dr...naik van..rehat sket..takde laa penat drive...^^

Dalila Hamid said...

dlu slu naik van dgn kawan2 skerja... mmg kecoh ... best

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...