Jan 5, 2012

Pirrahh mabuk

Dari tghari td lg aku duk pikir, ape bende laa yang buat mata aku sakit bebenor ni..sakit tau..

Mcm biasa tghari aku naik rehat kat surau jap...lepas tu baru aku pikir nak makan ape..arini makan goreng pisang je..hehehe...masa makan tu laa,aku rs sakit mata...senak..aku tak tau laa bahasa korang panggil ape tp kat trg ni sebut senak laa..huhuhuhu

Pastu,aku suh laa bdk ofis ni tolong tgkkan mata aku

Aku : za,tgk mata saya ni..sakit gile...nak naik ketumbit agaknye
Za : meh nk tgk...(smbil2 belek2 mata aku)
Za : kak bee,ada pirrah(ape korang panggil eh?tungau eh?)
Aku : erkk...

Aku pun pening...aku main kat mane smpai kene binatang ni..bukan ada kucing2 pun..tp td kat surau mmg aku tido atas karpet tu..agaknye kat karpet tu kot(za yang kate...)takpe laa..yang pasti aku tak tau cane nak buang niiii

Za : jap kak b,amik minyak angin...letak atas die..nnt nampak die pening2,kak bee tarik laa
Aku : mane nak tau die pening2?hukhukhuk
Za : erkk...

Aku pun amik minyak angin..gamble jelaa...lepas 5min,aku pun cuba tarik..taraaaa





PIRRAH MABUKK

P/s : sakit lagi mata aku..agaknye ada lagi ke pirrah mabuk tu?hikhikhik ^^

2 comments:

Daddy Ziyyad said...

eerrkkkkk..apa tu? confirm sakit sebab masuk dalam mata! memang pirahhh mabuk betul...hahahaha

Sabihah said...

Ntah laa...mcm kutu rupa die..hukhukhuk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...