Jan 29, 2012

PKP dan kerja..

Oleh sebab pagi tadi ramai customer datang pejabat daerah dan tanah hulu terengganu ni,otak kami berdua betul2 sudah menjadi tepu...tepu dengan info2 untuk hari ini...mencabar sungguh bile duk di frontline ni..sume benda kami yang tau dulu...baik buruknye..kalo ada aduan ape2,kami laa tempat mengadu...hukhukhuk

Bile dh petang ni,otak pun dh pk nak balik,jom tgk si 'Za' ni duk buat ape....





Rupanya die duk main game....tp lg bagus dari aku yang online fb je kan?hahahaha....

So,org2 yang sedang berhujung minggu..buat ape arini?takkan buat taik mata je kot..hikhikhik....jom ikut aku blogwalking...nak?dah lama tak berjalan ke rumah kawan2...tunggu kedatangan aku ye?

P/s : PKP(peg khidmat pelanggan)-main game ngan on fb pun,keje tetap no 1...kerja satu ibadah... Okk?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...