Jan 19, 2012

Rindu eryna

Update dari dlm feri...dlm pjalanan nak g langkawi untuk kursus...kalo ikut ati,tak teringin pun nk ikut ni...jauh sgt...lgpun tak penah tinggal eryna dengan abahnye...



Gambar sikecik dengan hadif...dh takde gmbar lain dlm gadjet ni..sume dah di delete oleh sikecik tu..hukhukhuk

Semalam masa nak tinggal eryna...eryna asyik ulang ayat sama "tolong laa umi..tolong eryna...takmo kawan abah...nak ikut umi naik bas...." Sayu nye ati aku...terus rs nak cancel...tp cik hubby ckp "takpe...pegi laa...skejap je tu" ati aku sebak bila masuk bas...hukhukhuk

Sepanjang pjalanan aku tido je...sbbnye tanak ingat kat sikecik tu..ni time menulis ni pun bergenang air mata teringat kat die....harap2 semuanya berjalan lancar...aminnn

Sepanjang perjalanan kami semalam takde masalah ape2...alhamdulillah....doakan kami selamat semuanya...aminn

P/s : selamatkanlah duit aku dari jadi mangsa nafsu aku yang dh lama simpan ni..hukhukhukhukhuk

1 comment:

sissyira said...

salam..

semoga semuanya selamat kak :)

rindu itu normal;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...