Jan 30, 2012

Sape yang tgk ajl semalam,sila angkat kaki dan tangan...yang pasti aku tgk sparuh jalan je.. ngantuk wehh nak tunggu smpai abih...keje plak arini...kang bangun lmbat,terus kene tinggal baru tau..hukhuk


Jangkaan aku 3suara yang akan menang..jangkaan tinggal jangkaan shj...si awan nano rupenye...bile dh tau pemenang baru bleh terfikir,mmg logik pun die menang...ni pertandingan juara lagu..bukannye pertandingan juara penyanyi..walau se gah mane pun penyanyi yang mbawakan lagu tu,kalo lagunya tak best,tak bleh jugak kan?


Aku dh ckp kat cik hubby malam td,macam awan nano ni je yang menang,..hehe...tetiba betul2 menang laa...hakhak..aku mmg tak penah phm lagu awan nano ni...mungkin sbb aku dh melepasi usia layan2 lagu ni sume...kan?


Ape2 pun...tahniah hafiz untuk suara dan penghayatan yang mantap


Tahniah buat M.Nasir untuk lirik yang penuh makna


Dan tahniah Awan Nano..


P/s : dah tua2 ni,bukan takat lagu2 je...cerita2 kat tv pun malas nak tgk...huhuhuhu


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

samalah
aku lyn gulliver's travel mlm tdi.
pkl 10:30 abis.
aku trsu tido
ajl?
takleh la..
dah tua2 mmg tak dan nak tgk citer2 lgu2 ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...