Feb 2, 2012

Lewat dan puing roti

Pagi td bangun lambat...gile punye lambat...pkul 640 br bangun..nak gerak keje pkul 650...camano?hukhukhuk..terkejar2 aku dtg keje arini...terpaksa bwk kereta...ttinggal van..hehe

Alhamdulillah..selamat smpai ofis..hehehe....smpai je terus cari makan..lapar wehh..semalam tak makan nasi pun..bukan sebab nak diet ye..sebab malas nak masak..boleh gitu?hehehe...

Aku buat puding roti je semalam..1st time buat...sblm2 ni aku tak suke pun puding roti ni..tp ntah blog mane aku tgk puding roti die..menggiurkan...aku pun terus jatuh hati...terus rs nak buat..cik hubby mmg sah2 tak suke...jd aku makan sorang je..



Aku ingatkan susah nak buat puding roti ni..simple je ek?resepi pun aku lupe amik dr blog sape..hukhuk...teruk laa aku ni kan?dhlah cilok resepi org pastu lupe plak amik mane..hukhukhuk...

Tp cik hubby puji aku buat ni..cuma die komen,manis je sket...jd lepas ni kalo buat,kene kurangkan sket gula tu..hehehe

P/s: wiken ni nak buat pavlova laa...sedap tak?tgk kawan buat..mcm best je...hehehehe

1 comment:

sha my heart said...

wah, sedapnya, nak sikit.. hihi~

dear, kalau buat tajuk biarlah gempak, baru ramai orang nak berkunjung. sekadar cadangan. jangan marah, tau.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...