May 22, 2012

Dugaan dan makanan dan puasa rejab

Ya Allah...aku redha dengan semua ketentuanMu..aku tau pasti ada hikmah disebalik semua yang berlaku...sesungguhnya Engkau lah sebaik2 perancang..

Tanak ingat bende tak best..meh tgk eryna makan sup...nmpak best giler...



Ni kalo tak silap aku gmbar sikecik makan mee kolok masa jjcm aritu..gile lama amik masa nk upload gmbar...heheh...



Ni gambar makan kenny rogers masa jjcm jugak...eryna sgt suke mkn sup2..sungguh berbeza dgn cik hubby yang lebih suke lemak2,gulai2...hukhukhuk...

Arini 1 rejab..maka cukuplah 4tahun tahun islam aku kawen dgn cik hubby...dh 4tahun dah weh...rs mcm baru je lagi buat persiapan nak kawen,dh 4tahun rupenye...arini jugak aku ajak(read as paksa) cik hubby puasa...hikhikhik...saje laa..mlm ni masak best2 sket...yum...yum..mee kari bleh?ke nak makan daging masak gulai ke nak masak ayam kurma...wah...byk.menu nih...meleleh dh air liur nih..baru pkul 9 dh pk pasal makan..hakhakhak

P/s : dh masuk rejab tu paham2la ye..dekat nak masuk ramadhan dh..sape yang belum berganti lagi yang wajib tu,cepat2 laa sudahkan ye?

2 comments:

Daddy Ziyyad said...

memang tak terasa berapa lama kita dah kawin..sedar2 dan bertahun tahun rupanya! :)

Salam Rejab..

pena rozie said...

Sekarang kejap jer mase berlalu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...