May 28, 2012

Kemas rumah ke kemas barang eryna?

Isnin...aku penat sgt arini..semalaman kemas rumah...y?sbb tensen tgk rumah dh mcm tongkang pecah..bile aku ckp nak kemas rumah,mesti rmai yng ckp,duduk 3org je,ckp penat kemas rumah mcm duduk 10org...aii...jgn ckp lebih kurang hokay..rumah tu dh terbiar lebih dari sebulan..mcmane aku tinggal blog aku,mcm tu laa aku tak amik tau rumah tu...teruk kan?hikhikhik...

Mcm biasa,bile kemas rumah,ade aje keje sikecik tu nak main...heheh..sibuk kite kemas rumah

Eryna : umi..nak makan nasi tak?
Aku : takmo...

Diam jela die...tak lama lepas tu..

Eryna : umi nak makan nasi tak?
Aku : kenape?
Eryna : cepatlah..nasi nak abis dh ni..
Aku : takmo laa...umi kenyang lagi ni

Aku pun malas nak layan sangat,kang tak siap keje aku..hikhikhik..tetiba...

Eryna : umi...nasi abis dh..kedai pun tutup dah..umi xleh makan dhla...

Tergolek2 aku gelak..rupenye die main jual nasi...hikhikhik...

Aku : eryna jual ape lagi tu?
Eryna : kedai tutup dah...abis blake dah...

Ye tak ye jugak kn..kedai dh tutup..mane bleh tanye jual ape...hahahahah..imaginasi budak kecik...dulu2 pun aku selalu main masak2 pastu jual kat org...berangan jelaa ada org...hahaha...korang penah main tak?



P/s : Tensen2 tgk die sepah barang2,bile tgk die tido,hilang semua marah...umi sayang eryna sgt2..^^

1 comment:

pena rozie said...

hahahaha.... Cik Aisyah x tau lagi nak main jual beli ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...