May 20, 2012

Subuh pagi ahad

Sape tgk bola semalam?sila angkat tangan dan kaki...hehehe..aku tanye je.aku tak tgk pun.penat sangat sminggu dua ni.weekends ade aje benda nak kene buat.arini dh kene keje balik...tau tak?kadang2 aku teringin nak rehat je...weekends pun nak duk rumah je...tanak buat ape2...bleh gitu?hehehe

Kelantan vs sime darby...aku rs kelantan menang pun nasib je...ye laa,gol penalti.aku tak tgk tp aku dengar cik hubby duk bising2 semalam..aku layan sikecik tu aje.cik hubby ckp,pengadil berat sebelah.ye ke?sape yang tgk semalam?ce cite ce cite..hehehe

Bayern vs chelsea plak...kire ok jugak laa...seronok sket kot tgk ada tambahan masa lagi pastu last2 penalti...puas ati jugak kan?but still semuanya bergantung pada luck...kalo takde luck,tendang lah mcamane pun,tak masuk punye bola tu..hahaha....kadang2 tgk bola ni,kelakar jugak ye tak?chelsea menang penalti 4 - 3..suke laa cik hubby tu...kegemaran tu.aku tgk aje..kdg2 tanye,yang mane satu chelsea?masa piala dunia,siap aku bleh tanye "chelsea main tak?" Nampak sgt jakunnye...mane laa aku tau..hahahaha

Dh2 membebel..pegi mandi,bersiap...nak g keje laa plak...selamat berhujung minggu kepada sesape yang masih bercuti arini..dan selamat bekerja pada mereka2 yang seangkatan dengan aku yang dh masuk keje arini...hidup.mesti diteruskan...bersemangat sket.keje satu ibadah kan?

P/s : kadang2 permulaan hari bekerja ni,perlu ada motivasi sket...bagi semangat untuk mula bekerja semula selepas bercuti hujung minggu...hikhikhikhik

1 comment:

pena rozie said...

rugi bee x tengok bola... best tau. hik...hik...hik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...