Langkau ke kandungan utama

Topicless thursday

Bleh reka sendiri gitu?hahaha...takde topik nak cerita...

Arini khamis...ape list kerja untuk arini?dulu2 masa keje kat consultant,setiap hari,aku akan buat listing kerja yang perlu buat untuk hari itu...means,aku list mengikut priority...mane yang lebih penting....kirenye..agak tersusun jugak laa...walaupun ada jugak yang terbabas..hakhakhak....

Sekarang?setiap hari tak perlu pk keje2 yang tertangguh...setiap hari mmg kene siapkan keje pada hari yang sama...mane taknye...angkat tepon,terima pelanggan,call org tu, call org ni...itu je kejenye...lg pulak,langsung takde main menaip ke mengira ke...sungguh relax kedengarannye...hehehe

Tp sesungguhnye,keje dibarisan hadapan mcm aku ni,byk cabarannye...pelanggan yang datang tu mcm2 perangai...kalo yang masuk pintu bagi salam beserta dengan senyuman,alhamdulillah...lega rsnye...kalo yang dtg dengan muka tak puas ati mcm nak mkn org,jelingan yang tak berapa nak manja...hehehe...menakutkan hokey...tp setakat ni,alhamdulillah takde yang melampau2 laa...setakat 'pej daerah bodo' tu adalah...senyum ajelah bila dikutuk dikata begitu...nak jawab ape kan?kadang2 salahnya bukan dari pihak pejabat,salah faham je...manusia yang panas baran ni tak bleh dilayan sgt..karang lain macam jadinye...



Eryna laa plak..cite hal keje tak penah nak habis..ye tak?sikecik ni kekadang je ragamnye nak pkai tudung...kebanyakkan masanya tanak laa...panas katanye...aku.nak jugak ajar die pkai tudung tp tak tau bila waktu yang sesuai...suke tgk bdk2 pmpan pkai tudung...mmg laa nmpak serabai,tp serabai itu yang comel..hehehe...tp jgn lah smpai kotor...setakat serabai tu ok je..kotor tu dh jd tak sesuai...baik takyah pkai kan?



Dua2 org diatas adalah kekasih hati aku...kesayangan aku...cik hubby pun dh start keje malam balik...semalam pun keje..aku layan kuch kuch hota hai sorg2 je semalam...hehehe...tp tak abis pun tgk..mengantuk gile...arini khamis,esok cutiii..hehehe

P/s : agaknye bile plak aku smbung cerita jjcm aku tu ye?hakhakhak

Ulasan

Witty Angel berkata…
Awal jugak ek ajar eryna pakai tdg?hehe

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^