Jul 14, 2012

4th anniversary

Sedar tak sedar je rasenye...dh 4tahun usia perkahwinan kami...nak kate bahagia sentiasa tu nampak bebeno ler menipunya...ada laa sesekali tapi takde lah teruk sangat..biasa2 aje..

Mcm tahun2 lepas jugak,kami pegi makan2...bwk sikecik sayang pengarang jantung umi,eryna...cuma tahun ni,makan kat warung aje..hahaha...cukup laa...ukur baju dibadan sendiri ye tak?hehehe...tanak susahkan cik hubby..die ajak makan kedai pun dh cukup bagus...nsb baik tak kene masak kat rumah..ye tak?hakhakhak



Eryna pun happy je bile kami bwk die jugak..tahun lepas tak bwk rsnye...hehehe..tahun ni kate org,susah senang kite sama2 rasa...(sedap ke tak sedap ke,kite sama2 makan..hahahaha)

P/s : terima kasih Allah atas kurniaanMu...aku bahagia dan amat2 bersyukur...and cik hubby n my baby,i love u both...mmmmuahh

2 comments:

pena rozie said...

semoga kekal hingga akhir hayat. amin....

Daddy Ziyyad said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan :)

Tak penting makan di mana, yg penting nilai sambutannya..:)

Moga berbahagia hingga ke syurga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...