Jul 18, 2012

Menjelang Ramadhan

Lagi 2hari nak smbut ramadhan ni....persiapan?ape korang ingat raya je kene ada persiapan...puasa pun kene ada lah...

Aku?insyAllah...arini,esok cukup laa kot...aku ada buat listing menu untuk bulan puasa ni...aku pun ada buat jadual bile nak beli ikan,bile nak beli ayam..kalo tak,penuhlah isi peti sejuk aku dengan barang2 yang lambat lagi gunanye...tak syiokk laa...

Tahun ni,teringin nak solat sunat tarawih di masjid...kalo tahun lepas,setakat buat dirumah aje yang mampu...eryna kecik lagi waktu tu...hopefully tahun ni,eryna lebih bersedia(sedia tak dia?)



Kuih raya?ntahlahh...malas rasenye nak buat...skrg ni,kuih kat kedai byk...beli ajelah..lagipun,aku rase nak buat kek je tahun ni...biskut2 ni nanti tak habis..buat kek,confirm abis sebabnye bleh anta jiran sebelah sket..anta kat mak lagi...cukup laa tu...kan?

P/s : tahun ni berpuasa ditempat kerja baru...kalo tahun2 lepas,ada org ajak solat zohor dimasjid...tahun ni?tgk laa macamane nanti..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...