Aug 14, 2012

Hari ke 25 dan eryna

Kalo ikut kalendar ni,lagi 4hari kite puasa..biar betul ni...puasa kali ni tak macam puasa tahun2 sudah...langsung takde masalah bab menu berbuka..alhamdulillah...mungkin cik hubby takmo susahkan aku kot...hehehehe...



Sibudak kecik ni plak makin hari makin panjang akalnya...aiyoo..pening melayan..tp karenah itulah yang buat aku selalu ingatkan dia..hehehe..skrg ni,aku dgn cik hubby sibuk kemas rumah...basuh semua baju raye lagi...semua keje pun buat last minute..hakhakhak....eryna plak sibuk tanye "bile raye umi?" "dok raya lagi ke umi?" Semua pertanyaan tu sebenarnya ada maksud tersirat..maksudnye "bile bleh pakai baju raya ni umi?" "lambat lagi ke bleh pakai baju raya umi"...tersirat kan?hehehe...pandai sungguh die berlakon...alaa eryna..tak payah lah..semua tu umi dh bleh baca..hehe

Sape2 yang bercadang nak balik kampung tu,selamat menempuhi perjalanan balik kampung ye..semoga semuanya berjalan lancar...sape2 yang mmg dh duk kat kampung plak,jgn laa duduk2 je..selamat berkemas rumah..selamat bercuti...panjang ke cuti korang tahun ni?aku raya 2hari je..sbb tu baju raya aku ada dua je..bleh gitu?hehehe..

P/s : ape2 pun,selamat berhari raya dari kami sekeluarga...maaf zahir batin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...