Aug 12, 2012

Salam akhir ramadhan

Ape cerita sepanjang bulan ramadhan ni?heheh...pasti byk yang berlaku...baik buruk..manis masam pahit masin...cukup perasanya kan?including me...

Walau hati terasa jauh,aku tetap cuba berlagak selamba...bukan ingin meminta simpati..cukup sekadar tempat untuk meluah perasaan...takpe takde komen dari sape2 pun..asalkan ape yang terluah ni boleh buat aku lega...alhamdulillah

Siapa lagi yang akan sentiasa berada disisi kita kalo bukan keluarga kan?walau sejahat mana pun die masih lagi keluarga...walau seburuk mana pun,tetap dekat ikatan tu...dan walau tiada harta sekalipun,dia masih darah daging kita..kan?

Perasaan yang sedang aku rs ni mungkin bukanlah satu yang baru dlm hidup aku...sejak dari dulu lagi...jauh rasanya diri aku berbanding yang lain...cuba berlagak biasa..tp aku tetap seorg perempuan yang lemah...tetap kalah dengan emosi aku sendiri...tak salah rasanya sesekali aku bersedih kan?sayu hati bila terkenang kembali...alhamdulillah...syukur ya Allah kerana aku dipilih untuk ujian ini...alaa...apelah sgt ujian ini berbanding org lain...alhamdulillah...aku panjatkan sejuta kesyukuran kepadaMu ya Allah..Tuhan sekalian alam....sesungguhnya hanya Engkau yang mengetahui apa yang berada dlm hati aku ni...

Ya Allah..peliharalah hubungan kami...kuatkanlah ikatan kekeluargaan yang sedia ada ini...aku mohon kepadaMu ya Allah..dihari baik bulan baik ini,jauhilah aku dari perasaan hasad dengki...jauhi lah aku dari perasaan sombong...Kau suburkanlah perasaan sayang dan kasih antara kami sekeluarga...jangan Kau rampas tali persaudaraan ini hanya kerana perasaan hasad...sesungguhnya Kau lah lebih berhak diatas segala ape yang ada...aminnn

P/s : aku bahagia...alhamdulillah...syukur padaMu ya Allah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...