Aug 22, 2012

Selamat Hari Raya

Sape yang dah masuk keje arini?sila senyum sampai telinga...alaa...ape nak sedih2...keje pun beraya jugak..beraya dengan rakan sekerja...kan?hehehehe

Raya tahun ni,aku rasa sayu sangat...terasa hati kot..dengan sape?tak payah cite la...cukup setakat hati ni je yang rasa.hehehe...takpe...sedih pun,aku masih hepi dengan ape yang aku ada.alhamdulillah...syukur ya Allah...

Walau aku belajar tak tinggi...walau aku keje tak besar...walau aku gaji tak banyak...walau aku ada harta cuma eryna sorg aje...aku tetap bahagia...alhamdulillah...cukup makan cukup pakai...takpe lah..mungkin aku belum cukup sempurna dimata dia...yang lain lebih baik...gaji ribu2..bleh bagi kesenangan.belajar pun tinggi..nak ajak g mane2 pun tak malu.yang lain cantik dan segak..aku ni biasa2 aje..kan?

Kadang2 itulah perasaannye..berjauh hati...kasih sayang dimata dia cuma pada wang ringgit...takpe..aku masih bahagia...alhamdulillah...

P/s : jangan ingat susah berada dlm keluarga susah..dan jgn andaikan senang berada dlm keluarga senang..bersyukurlah dengan ape yang ada...hargailah dengan yang didepan mata...mungkin ada hikmahnya dimana2..

1 comment:

pena rozie said...

Selamat hari raya... Maaf x dpt dtg open house ari tu. Mase tu otw blk trg dr kg....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...