Oct 22, 2012

Alasan je....

Alhamdulillah...syukur sebab masih diberi peluang menikmati hidup...

Mendung sungguh pagi ni..agaknya dah masuk musim dah..itu yang asyik ujan aje ni...sejuk hingga ke tulang...bangun pagi pun malas je rasanya...hehehe (org nya yang dah sedia pemalas...tu yang malas aje tu)

Dah 2hari ajar sikecik tu bangun awal pagi dan terus mandi...bukan ape,tahun depan dah masuk tadika...kalau tak ajar awal2,kecian laa cik hubby nak kejutkn dia pagi2...aku plak mmg pegi keje awal..hihihihi...semalam nampak lagi liat dia nak bangun...arini mcm ok sket cuma byak lagi lah alasannya...hikhikhik...dialog pagi tadi

Aku : eryna...bangun!!! Lewat dah ni...mandi cepat
Eryna : takmo bangun...eryna ngantuk laa
Aku : semalam dah janji nak bangun awal...cepat bangun...mandi!!

Aku pun ke dapur buat susu untuk eryna..siap susu,aku g kejut lagi

Aku : bangun lah...lewat dah umi ni...
Eryna : sejuk laa umi
Aku : umi buat air panas arini...tak sejuk laa...
Eryna : takmo panas....
Aku : ok2..umi buat suam...

Aku pun g siapkan beg aku sume..

Aku : ya Allah...tak bangun lagi...cepat laaaaaa!!!
Eryna : tak larat laa umi...
Aku : ok2 umi angkat

Siap angkat smpai depan bilik air...

Eryna : nak mandi dengan abah

Macam2 laa kamu ni eryna...selagi ada alasan dlm dunia ni bleh guna...sume kamu nak guna ye..hehehehe

P/s : khamis ni nak cuti ke tidak ye...
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...