Oct 20, 2012

Berdua lebih baikk??

Hmm...ye ke berdua lebih baik?tiap2 minggu aku n cik hubby duk berdua...lebih baik ke?mcm tidak je...minggu lepas ayah long die ajak tido rumah...minggu ni plak tido rumah mak aku...hmm...since dah tak BF ni...si eryna ni asyik laa kene import..bukan aku saje nak eksport...huhuhuhu

Ada yang kate,syoklah tinggal berdua..bleh rehat sket...hmmm...rehat la sangat..aku rs mcm biasa aje...keje tetap wajib buat...gerak situ gerak sini...tetap kene pegi...huhuhuhu...tang mane lah agaknye yang dikatakan syok ye?

Ada yang ckp,honeymoon ajelah bila berdua ni...honeymoon apenye?cik hubby tu asyik keje aje...siang malam...keje mengalahkan doktor...doktor ada jugak time off...ni asyik oncall aje...kalo pukul 8mlm ada call,pkul 9mlm sibuklah nak gerak g keje...honeymoon apenye kalo gitu kan?

Tp yang paling aku tak bleh terima kalo org ckp dah bleh tambah lagi koleksi...lagak nye mcm bleh beli kat pasar aje...kalo lah aku bleh beli,dah setahun kot anak no 2 aku tu...hikhikhik...bukan tanak...mungkin belum rezeki..kan?always think positive...

P/s : mlm ni bertiga...cik hubby sibuk tgk bola...mls nak layan bola...jadi,gunakan masa sebaiknya berdua dengan sikecik tu..hihihihi
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...