Oct 18, 2012

Dalam hati ada taman

Sminggu ni rasa bahagia aje...hopefully perasaan gembira ni panjang laa..hehehe....knape?nnt lah kalo berita gembira ni mmg jadi milik aku,aku akan ceritakan..insyAllah...doa2kanlah ye...

Dah masuk hari terakhir kerja minggu ni...lagi satu minggu untuk aidiladha...sape buat korban tahun ni?aku tak buat...tak pernah buat pun...ntahlah..dulu2 mak aku tak kasi...tak tau kenapa...lepas kawen ni plak,takde kesempatan lagi...smoga ada kesempatan aku tahun2 hadapan..aminn

Gambar diatas tiada kene mengena dengan entry...tp yang pasti mereka berdua sentiasa membuatkan dalam hati aku ada taman...^^

P/s : smoga kita semua dalam lindungan Yang Maha Esa sentiasa...aminnnn
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

2 comments:

Roz said...

sy pun xpernah buat korban...insyaallah kalau ada rezeki tahun-tahun akan datang pun boleh buat kan...

bila dlm hati ada taman..muka pun berseri jela ye...hihihi

Sabihah said...

of coz laa Roz...senyum aje sminggu ni..hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...