Nov 25, 2012

Induksi day 8 - Eryna demam

Mcm biasa,walau demam,die tetap aktif..cuma yang paling membimbangkan aku bila die xmakan...risaunye rasa...nak tinggal rumah mak pun rs tak bleh nk harap...sape nak paksa dia makan...kalo dengan aku,mmg aku paksa jugak die makan walau mcmane pun...buatlah sup sayur je pun..yang penting,makan...hmmmm

Ari jumaat aritu,cik hubby datang sini ke agro resort setiu ni...tido satu malam...bukan ape2 ye..kecian sikecik tu..rindu umi sampai merajuk takmo ckp dengan umi...umi menangis ok..huhuhuh....lagipun,dia naik jentungan...demam mmg kuat cuma aktif mcm biasa...jd,suruhlah(paksa jugak sket2) cik hubby sewa bilik disini...sukenyaa tgk eryna gembira...

Arini dh masuk hari ke 8..insyAllah esok aku tamat kursus...tunggu umi ye sayang...umi balik jaga eryna...

Arini jugak,cik hubby mc...kecian eryna sebenarnya...demam..nak tinggal ke adik aku pun tak sanggup..bila anao sorang tu je,hati sape tak sayu bila nak sakit..kan?ya Allah,peliharalah anakku dan berilah kesihatan yang baik supaya dapat sentiasa menyenangkan hati umi dan abah...aminn

P/s : bila masuk hari 2nd last,terasa lambat masa berlalu...huhuhuhu
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...