Nov 29, 2012

Malam minggu dan eryna

Mlm minggu untuk kawan2 di kelantan terengganu dan kedah..buat negeri2 lain,sila kerja lagi esok ye..hihihi....mlm ni tak masak pun...dh 2 minggu dapur rumah tak berasap..bukan saje malas hokay...baru balik dr kursus isnin aritu..pastu,asyik makan rumah mak aje..(padahal pmalas..hikhikhik)

Ape rancangan weekend ni?esok mak mentua aku nak buat bubur asyura...wahhhh...menarik tertarik kau mmg da boom laa...aku suke makan bubur asyura...korang suke?setahun sekali je biasanya org buat bubur nih...^^

Alhamdulillah,jintungan eryna dah makin pulih...dh kering dah...cuma masalahnya,bila jd kering ni,eryna akan garu sebab gatal dan akhirnya kemungkinan besar tinggal laa parut nnt..paling bimbang semua yang tumbuh dimuka tu...hmm...anak umi dhlah pompuan..hihihi....td ckp ngan cik hubby n eryna

Aku : u,tgk muka eryna tu...nnt parut laa kalo die garu gitu
Cik hubby : ehh,eryna...jgn garu...
Eryna : doh gatal...garu laa..
Aku : takpe laa u...nnt i bagi die makan kolagen...hikhikhik

Sempat lagi buat lawak...hopefully besar nnt tak nampak sgt laa parut tu...ala...parut pun takpe lah syg,yang penting anak umi jd sorg anak yang solehah..insyAllah..ok syg?

P/s : balik kursus dh 3hari lepas...badan still penat2...penangan flying fox ke main tarik tali nih?heheheh
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...