Nov 17, 2012

Selamat Pengantin Baru

Buat adinda 'Adlan dan Aqilah...akak ucap selamat menempuh kehidupan rumahtangga...semoga hubungan kalian sentiasa dalam lindungan Yang Maha Esa...buat Aqilah, welcome to our family

Adik aku dh kawen laa..tak sangka sungguh...baru je lagi bergurau2 tanye bila nak bagi adik ipar kat akak ni,tetiba dh kawen...cepat2 bagi cucu baru buat parents kita..manje sangat dah eryna tu..tensen plak akak ni..hihihihihi

Esok majlis dirumah aku..malangnya aku tak dapat nak membantu...petang tadi dah selamat sampai di Agro Resort Setiu..alhamdulillah selamat sampai dan dapat bilik yang sempurna...kenapa disini?insyAllah aku akan berada disini hingga 26hb ni..berkursus induksi...^^

Baru beberapa jam tinggal sikecik,dah rs rindu...cuti panjang ni pun,sibuk nak tido rumah org lain...umi ngan abah dirumah berdua...langsung takde thrill..hakhakhak...kalo ada eryna,byk laa soalannye...kering idea kita nak menjawab..hihihi..rindunya laa pulak...aiyaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...