Langkau ke kandungan utama

Collagen ohh collagen

Aku tgk gambar ni,terus exited nak beli...mmg killer product laa...sehari promote dh ada 4org serius buyer...need another 3 serious buyer untuk dapat harga promosi(cepat2...aku nak 3je lagi..kalo jd org 4 kne cari lagi 6 org baru bleh dpt harga promosi..hukhukhuk

Kenapa perlu collagen ni...dulu,aku pun jarang memikirkan hal ni..rs kulit cantik aje(sebab mmg takde jerawat..tambah dengan perasan sorang2..hahahah) tapi baru2 ni aku tgk kawan2 aku punye kulit..yang umurnya sama dengan aku nih...jauhnye beza dgn aku...mmglah dia tu jaga kulit die.pakai product **** ...mahal weh product tuh...cecah 4angka laa satu set...tak sanggup aku nak beli...pastu,bila tgk promo shaklee bulan nih...murah nye...pulak tu,baca testimonial kawan2 yang dh pernah cuba,menarik sungguh...tu yang aku gigih sgt nih...

Nnt kalo aku dpt beli laa...aku akan tayang testimoni sendiri..insyAllah..^^

P/s kalo aku beli dulu pun bagus jugak ek?beli dengan mentor aku tuh...eeee...tak sabarnyeeee
Produk ini tidak bertujuan untuk , merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

SABIHAH (ID : 912422)
chekubee@gmail.com
019 9897010
Fb : Cksabihah Wmsafwan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^