Dec 4, 2012

Collagen ohh collagen

Aku tgk gambar ni,terus exited nak beli...mmg killer product laa...sehari promote dh ada 4org serius buyer...need another 3 serious buyer untuk dapat harga promosi(cepat2...aku nak 3je lagi..kalo jd org 4 kne cari lagi 6 org baru bleh dpt harga promosi..hukhukhuk

Kenapa perlu collagen ni...dulu,aku pun jarang memikirkan hal ni..rs kulit cantik aje(sebab mmg takde jerawat..tambah dengan perasan sorang2..hahahah) tapi baru2 ni aku tgk kawan2 aku punye kulit..yang umurnya sama dengan aku nih...jauhnye beza dgn aku...mmglah dia tu jaga kulit die.pakai product **** ...mahal weh product tuh...cecah 4angka laa satu set...tak sanggup aku nak beli...pastu,bila tgk promo shaklee bulan nih...murah nye...pulak tu,baca testimonial kawan2 yang dh pernah cuba,menarik sungguh...tu yang aku gigih sgt nih...

Nnt kalo aku dpt beli laa...aku akan tayang testimoni sendiri..insyAllah..^^

P/s kalo aku beli dulu pun bagus jugak ek?beli dengan mentor aku tuh...eeee...tak sabarnyeeee
Produk ini tidak bertujuan untuk , merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

SABIHAH (ID : 912422)
chekubee@gmail.com
019 9897010
Fb : Cksabihah Wmsafwan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...