Jun 5, 2014

Satu dah!! Dua dah!!! Tiga, empat, lima...yeayyy

Cerita Eryna...

Sabtu baru-baru ni,bee ngan hubby sibuk closing...mcm biasa eryna akan meminta perhatian dari kami...hahaha...dan macam closing2 sebelum ni jugak,bee dan suami jarang2 je melayan hati dia nak g main air kolam laa, nak main kat playground laa, nak itu laa nak ini laa...hihihihi

So,bee mmg dah rancang (in shaa Allah takde aral) nak g KL untuk program NC shaklee kat hotel sunway...siap dapat bilik free lagi kat hotel saujana shah alam...so,ini yang bee janji ngan eryna...

"Esok eryna kene sekolah dulu 5hari lepas tu kita pergi kuala Lumpur main kolam"

Terus melompat sikecik tu...yeayyy...

Seronok sungguh dia...masa tu,kita janji sbb kita nak bg dia diam..nak closing ni..hahaha...esok nya hari ahad (terengganu keje ye) hantar lah sikecik tu ke sekolah...balik je sekolah dia bgtau

"Umi, satu dah...dua belum..tiga belum..empat belum..lima belum.."

Masa tu fikir agaknye dia duk bilang waktu..pukul satu pkul dua..so,iya kan ajelah...esok nya isnin...dia sebut lagi

"Umi...satu dah...dua dah...tiga belum..empat belum..lima belum"

Ish budak ni...kire ape ye?selasa baru ku paham...dia sebut mcm ni

"yeay umi....dua lagi kan?kita nak g kuala lumpur...satu dah...dua dah...tiga dah...empat belum...lima belum...yeayyy"

Saat tu baru ku paham dia duk bilang ape..bilang hari rupanya...semoga takde aral yang melintang...smoga perancangan berjalan dengan lancar..aminn
--
Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...