Oct 14, 2014

3 SERIES!!!

BMW kah??


wahhh..nampak khelass je kan?mampu??!!!!agaknya kalo bee pakai BMW ni korang percaya tak? Jangan tak percaya ye...semua rezeki ni milik ALLAH..kalo betul nak, doa lah..pastu usaha..in shaa Allah dapat!! ^_^

Hari ni takmo cerita pasal BMW ke Merc ke ape ye...hari ni nak cerita apa perasaan bila dah masuk 3 SERIES!!! Dah 30 tahun dah bee hidup...alhamdulillah..rezeki sentiasa ada..Allah sayang bee sebab Dia sentiasa menjaga Bee..Alhamdulillah sebab dikelilingi mereka2 yang sgt2 baik dan sayangkan bee!!


Kalo dulu, bee selalu mengeluh KENAPA ITU...KENAPA INI...alhamdulillah, sekarang bee lebih redha setiap apa yang berlaku...bila kita guna setiap pengalaman kearah yang lebih baik, in shaa Allah kita akan lebih tenang...nilah org kata, USIA MEMATANGKAN KITA...hihihi



YA ALLAH YA TUHANKU,
PERBANYAKKANLAH HARTAKU,
PERBANYAKKANLAH ANAK-ANAKKU,
LUASKANLAH RUMAHKU,
BERKATILAH REZEKI YANG TELAH KAU KURNIAKAN KEPADAKU
PERBAIKILAH AMALANKU
AMPUNI AKU

AMINN YA ALLAH..AMIN YA RABBAL ALAMINN

2 comments:

Nor-Ana mohd said...

amin..amin..semoga diperkenankan segala hajat dan doa bersama.inshaaAllah

CKSabihah Bee said...

TERIMA KASIH ANA!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...