Oct 31, 2014

Petua Kulit Cantik persis anak daraku sorang tu!!

Semua orang dambakan kulit yang cantik, halus dan gebu!! Cheewaahhh...bukan kulit muka je ye, kulit seluruh badan giteww!!!

1. Satu petua yang paling glemer dan paling senang nak buat, amalkanlah mandi awal pagi...jangan nak tangguh2..lebih2 lagi hari cuti...kalau mandi lambat2 ni bukan sekadar kulit jadi kusam tau, badan pun boleh berbau 'wangi' gitu!! Hihi...jadi, amalkanlah mandi awal pagi...bukan setakat kulit cantik, badan wangi petua awetmuda lagi ^_^

2. Pencuci muka!! Mesti ramai yang duk sibuk2 nak banding aku pakai brand ini, aku pakai brand itu...haaa, meh nak bg petua sket, pagi2 tu takyahlah guna pencuci muka tu..basuh pakai air je...malam sebelum tido tu wajib cuci muka pkai pencuci...ok??

3. Air masak secukupnya, ape susah... Ikutlah keperluan lah..setiap 25kg berat badan kita, 1liter air masak diperlukan...so, pepandai lah kira sendiri k??

4. Makanlah sedikit suplemen...ye lah, makanan skrg ni byknya lemak, minyak, perasa tiruan lagi..apa salahnya keluarkan sedikit duit untuk kecantikan kulit malahan untuk kesihatan jugak!! Vitamin C untuk pembentukan collagen atau belilah collagen untuk hasil yang lebih cepat. Vitamin E bukan sahaja untuk kulit lembap dan berseri, bagus jugak untuk jantung dan salur darah lebih sihat!!

Senang kan nak ikut petua2 diatas!!! Mulakan hari ini untuk mendapat result terbaik seperti yang diinginkan!!

^_^
0199897010
0173740100

3 comments:

kakyon said...

kenapa makan kolegen muka nmpk sembab, bila berhenti makan hilang sembab tu..
* bukan kolegen shaklee ye *

CKSabihah Bee said...

Ntahlah kakyon...sy tak pasti pulak kalo kolagen lain tu...sy tak pernah try..cuma sy amik collagen shaklee je...tak pulak jd sembab cuma tegang jela ^_^

Fatimah Bt Tony said...

Perkongsian yang sangat menarik & bermanfaat, admin. 😊

Rahsia Kekal Jelita & Awet Muda


Tip Kurus Cara Sihat

Tip Kecantikan Tanpa Kesan Sampingan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...