Dec 9, 2014

Aku, Dia KAMI!!

PicsArt_1411045224964

Sesekali hantar anak pergi taekwondo, adalah masa nak berjalan berdua..bukan lah bee nak kata seronok sangat berjalan tanpa anak, tapi sesekali ni barulah rasa aman masa berdating..muahahaha…

kalo ada sikecik tu? mahu naik HANTU ummi dengan abah dia ni…tumpah air laa..jatuh sudu la…tak cite lagi jatuh kerusi…macam2 laa..sampai kan abah dia tu cakap, ada sorang Eryna, dah macam sepuluh anak…muahaha…Eryna, once Eryna besar nantu, baca kisah ni, jangan sedih tau..ummi dengan abah sangat2 bersyukur dengan kehadiran Eryna dalam hidup kami…Alhamdulillah.. Hitam putih merah kuning suka duka dalam hidup kami dengan adanya kamu..terima kasih Allah

20140809105639

Anak ummi yang minum susu ummi sepenuhnya ni sehingga dua tahun, sangat2 manja… Ini lah hikmahnya menyusu anak..walau berjauhan, dia akan ingat kita…2malam tak tido dengan ummi, dia mesti cari ummi…bonding antara ummi dengan Eryna sangat2 kuat…ibu2 disana cari lah ilmu, bina lah kekuatan dalam diri anda..dah ramai org yang mampu menyusu kan anak mereka sepenuhnya sampai 2 tahun, takkan anda tak mampu… ^_^

Setiap tahun, setiap hujung tahun, kita mesti berjalan kan sayang?? Jom tahun ni..mahu kemana? bawak anak berjalan sambil kita berlibur!!

Tumpah air pun tumpah lah

Jatuh sudu pun jatuhlah

Yang penting, ummi + abah sentiasa ada Eryna dalam hidup kami..jadilah anak yang baik..yang sentiasa menyenangkan hati kami serta orang sekeliling…aminn

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...