Dec 23, 2014

Angin kencang di Kuala Terengganu

Kalo duduk ditempat bee sekarang ni, takde hujan pun…hujan sekejap2 dibawak angin..tu adalah..tapi banjir ya Allah…menakutkan betul!!!

Angin pulak subhanallah…menakutkan…macam bee di wisma darul iman ni, sangat2 laa kuatnya…nasib baik bee ni comey sket..kalo kurus tu, agaknya melayang dek ditolak angin kus kus ni…hihihi…

Hujan turun tak lebat sgt tapi banjir!! ayah bee kata ni baru betul dikatakan banjir di terengganu..air dari hulu turun ke laut dan air laut memasang…hasilnya penduduk disekitar sungai terengganu paling teruk menjadi mangsa…

semalam ada jugak pergi round2 kat losong, pasar payang, pantai batu buruk…dalam kesukaan kita tengok air banjir, titipkan sedikit doa buat mereka yang menjadi mangsa…mungkin pada mereka perkara ini adalahmenjadi kebiasaan setiap tahun, tetapi susah pada pandangan kita, mungkin lebih susah mereka yang menanggung..kan?

jom bee share sekeping dua gambar sekitar bandar kuala terengganu semalam..gambar dicilok dari PAGE INFO BANJIR TERENGGANU

10857854_657869684330870_1178276932018445161_n 10565043_749942948423113_1529310416135209422_n jeti seberang takir

                               1517408_749870468430361_6713737991060744526_n 10857737_749870491763692_1644480936917701058_n

Pasar Kedai Payang

PSST… jaga diri musim2 hujan dan berangin ni…musim nilah penyakit2 berjangkit tu datang..siapkan diri..minum banyak air putih yang bersih…jangan lupa suplemen anda!!!

1466145_10205608792362240_7860725041637956449_n ini bekalan bee!!!

1 comment:

Oneyani Deankayree said...

serun tengok jeti di seb takir tu..nk g terjah tp syok duk rumah lagi hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...