Feb 5, 2015

Pengedar Shaklee yang sah

Rupa-rupanya ramai lagi yang tak tau mana nak cari pengedar shaklee di kawasan Kuala Terengganu. Anda tak perlu susah payah nak bergerak kesana kemari. Bee hantarkan kedepan pintu rumah anda

^_^

Bee duduk di Kuala Terengganu..di bandar kuala terengganu tp kalo setakat daerah kuala nerus atau marang tu, in shaa Allah bee sampai…lagikan Kuala Berang pun bee pernah pergi hantar, inikan pulak di bukit payong je…
20141006013544Inilah peneman umi setiap kali COD barang

Jangan risau, kalaulah satu2 produk tu takde dalam tangan, bee akan cuba jugak cari atau mungkin anda boleh tunggu dalam sehari dua..kerana perkhidmatan shaklee setakat ni alhamdulillah sangat baik di kuala terengganu..order hari ni sebelum pukul 3petang, in shaa Allah sampai esok sebelum tengari..terbaik kan??!!
Kadang2 anda cuma membeli tapi tak tau macamana cara makan, atau bila dapat kesan apa2 tak tau mana nak tanya, dont worry, bee akan cuba bantu anda sekiranya ada masalah..kenapa?kerana bee dibayar shaklee untuk memberi konsultansi terbaik untuk anda…kalo tak, takdenya shaklee nak buat kelas2 nutrisi bagai kan??!!
Masalah kesihatan dan tak tau nak makan apa, jgn risau, shaklee ada banyak variasi produk yang anda boleh pilih tanpa membebankan poket anda..ye la, tak semua org berduit kan?in shaa Allah, anda bagitau bajet anda, bee akan bagi pilihan2 yang ada ^_^
  • saya SABIHAH
  • Shaklee Independent Distributor (SID); pengedar sah Shaklee anda
  • COD (bandar kuala terengganu, pengadang baru, bukit payong, marang, kuala nerus, seberang takir, gong badak, Universiti Malaysia Terengganu(UMT), UnisZa, ajil, kuala berang)
  • 017-3740100
  • 019-9897010
  • Inshaa Allah Whatsapp/sms/call akan berjawab kecuali bee tidur (kihkihkih)

1 comment:

nurbijen said...

Bagusnya hotel call beri tunda tarikh...
Rindu tgk masjid kubang kerian tu....
Rasa mcm duk Kelantan bila baca entry nih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...