Apr 12, 2015

Bosan minum ESP!!!

kadang2 bila perkara  yang biasa kita buat dan biasa kita makan, memang akan rasa bosan dan malas dah nak telan kan??

lebih2 lagi kalo kene bancuh atau kena buat..ahahaha...

nampak sangat pemalas nye...

Sebelum tu, bee nak paste sket KELEBIHAN ESP dimata bee dan dihati anda semua

  1. Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri,
  2. Membantu hilangkan parut jerawat di muka,
  3. Memberi tenaga berpanjangan,
  4. Menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih,
  5. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur,
  6. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
  7. ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol
  8. Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
Jangan salah paham plak, ESP bukan untuk perempuan je tau..ramai je jejaka2 diluar sana yang mahukan ESP..sebab apa? kebanyakkan nya nak dapatkan tubuh badan mcm abang SADO gitu!!

Nak tau macamana bee bleh kekal minum ESP setiap hari smpai ke hari ini? Meh bee share resepi2 best gitu!! pastu bila boleh nak buat resepi2 ni semua

1. ESP Almond Blend

  • 2 sudu ESP Shaklee
  • Badam panggang
  • 400ml susu rendah lemak
  • secawan ais, blend
Yang ni best!! buat bila hujung minggu je sebabnya, weekend je sempat nak panggang badam, main blend2 pastu boleh buat dengan senang hati je...takyah kejar2 masa..hihihi

2. ESP Kurma
  • 2 sudu ESP Shaklee
  • Kurma
  • 400ml susu rendah lemak
3. ESP Mealshake Performance Drink
  • 2 sudu ESP Shaklee
  • 1 sudu Mealshake
  • 1 sudu Performance Drink
2 resepi ni bila nak puasa... wahh, memang fav bee nih..nak2 yang bawah tu..confirm tak dahaga..lebih2 lagi bagi mereka yang mengandung atau menyusu..nak kekal pengeluaran susu ibu disamping nak kekal tenaga sepanjang hari kerana berpuasa...buatlah resepi sedap ni!!

4. ESP Choc Drink
  • 2 sudu ESP Shaklee
  • 400ml susu coklat rendah lemak
  • secawan ais, Shake
5. ESP Malt
  • 2 sudu ESP Shaklee
  • 400ml air
  • 2 sudu malt coklat
6. ESP Horlick



  • 2 sudu ESP Shaklee
  • 400ml air
  • 2 sudu Horlick
Nah amik 3 resepi untuk mereka yang bancuh ESP kat pejabat... sedapnyaa... kalo nak minum waktu pagi, jangan ambil time pagi2..hihihi...paling sedap yang horlick tu...lemak berkrim sangat rasanyaaaa
 7. ESP pure!!
  • 2 sudu ESP Shaklee
  • 400ml air
Ni resepi takkan ada waktu bosannya..dan boleh minum pada bila2 masa sahaja..huiyoo...smpai teringat2 wooo
psst!! Gambar2 dalam entry ni, semua bee cilok dari Mr. Google...takde satu pun gambar bee..dasar pemalas nak snap pict setiap kali minum..hahaha 

nak cuba?
PM bee : https://www.facebook.com/cksabihah.wmsafwan
Whatsapp/sms/call : 017-3740100


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...