Oct 21, 2016

Welcome Back Kak Bee!

Maaflah semua, Kak Bee memang dah lama tak online kat belog ahkak yang cun ni. bukan nya malas cuma kurang rajin. kih kih kih

Apa nak share? Eryna dah besar dah. Dah masuk darjah 1. Alahai anak umi, makin besar makinlah banyak karenah. Ada ke nak tau Eryna dah ada adik ke belum? Jawapannya belum..hihi.. Belum rezeki kami. Tapi kami ok je, semua yang berlaku ada hikmahNya. Allah bagi peluang untuk ahkak tumpukan lebih perhatian kepada Eryna. Kan?

Entry kali ni, akak malas nak masukkan apa2 gambar lagi. Saje nak bagi korang suspen. keh keh keh. Suspen lah sangat kan? Padahal akak malas nak cari. Jangan berangan nak tengok akak kurus, sebab akak takde sebab nak kurus. boley gitu? hahahah... perasaan je nak kurus tapi selera tu belum ada lagi. keh keh keh

Nak bebel apa dah tengahari ni. Nak kemas rumah, en vacuum plok membakarkan diri sendiri. Terpaksa lah ahkak bertabah seharian arini, pandang laptop aje...

 Dahlah ye. ahkak dah tak tau nak share apa. korang doa2knlah akak jadi makin rajin nak mengupdate belog kesayangan akak ni ye.

bubye

love you all

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...