Feb 21, 2011

AKU dan Heartbeat

ingat lg entry NI??kan aku ada ckp aku nak buat mug print ada gmbar tu…aku dah buat dah…

comey tau…gile…aku mmg puas ati laa…dahla harga die bleh tahan laa..takde laa mahal sgt…nk tgk??korang tgk dan nilai laa sendiri..mmg cantik dan kemas…

asalnye…ini laa gambar asal laa yang aku send pada heartbeat

2 copy cantik tak??2 hari tau aku buat benda ni…hahaha

cuba teka last2 jd camane??hahahah..jd camni haaaa

1 2 cantik tak??heheh..

dan ini gambar aku dan mug aku

mug 013

aku suke sangat…kawan2 aku pun suke…sangat2…thanx to HEARTBEAT

3 comments:

M a W a D D a H said...

comel la mug bie design nie...berapa lame heartbeat buat tu?? nati2 boleh la tempah gak...

Sabihah said...

comel kan?skejap je tau..tempah 14hb feb...17hb feb dah smpai ke pintu rumah i...hahah...skejap je kan??mmg puas ati laa...i liiikkeeee

YAYA AZURA said...

gatai nak tag bee...

http://diariibuwafiq.blogspot.com/2011/02/mak-dara-1st-giveaway-ga.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...