Jun 6, 2011

Yum…Yum…

2

yang penting letak gmbar dulu…hehehe…entry ni dah lewat tp nak tayang jugak gmbar ayam aku buat ari jumaat baru2 ni…berkenaan entry sblm ni…

http://cksabihah.blogspot.com/2011/06/entry-pagi-jumaat.html

kenape yang aku beria sangat nak buat ayam ni ye??nak jawapan??sbb ari jumaat aritu, bersamaan dgn 1 rejab, bersamaan dengan tarikh aku nikah…means dah 3tahun laa kalo ikut kalendar islam…skejap je rsnye..huhuhu

gmbr tengah makan takde sape nak tolong amik kan sbb masing2 sibuk melantak…sila ambil perhatian, aku buat separuh je ayam nih…aku makan berdua je…sikecik eryna tido waktu tu…

so… kepada

ibnu

sila jeles ok..hehehe…

letak satu lg gmbr ayam duk dalam oven lg….yum…yum…

1

6 comments:

M a W a D D a H said...

terliur aku tengok bie....sluurrrppppp

Sabihah said...

mmg besh adah..jom masak..hehehe

YAYA AZURA said...

kalau guna oven elektrik jadi tak nie ? takut tak masak ..

Sabihah said...

yaya : mmg guna oven elektrik pun...sedap sangat2...jom masak jomm

wahida said...

wow sedapnya!! cer bg resepi sikit..

EYFAalias said...

mak aiii. berbunyi terus perut tgk gambar ni. hahaha. follow sini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...