Aug 25, 2011

Ada hikmah disebaliknya...InsyAllah

korang ingat tak pasal entry NI..yang aku cite pasal anencephaly...

alfatihah...semua dah selamat...baby lelaki dah selamat dikebumikan...ibunya pun alhamdulillah...sesungguhnya yang terbaik menanti nnt..insyAllah...

korang mesti nak tau kan samada aku tgk tak baby tu...aku tengok.. Subhanallah...cantik dan sempurna...tubuhnya gebu...wajahnya bersih(mmg laa kan?baby mane ada dosa)...setiap kali terasa air mata nak tkeluar, aku terfikir..kenapa mesti menangis??dia ahli syurga..

ya Allah...besar dugaan Mu buat si ibu...

      Allah    tidak    membebani   seseorang   melainkan   sesuai   dengan
      kesanggupannya ~ Surah Al-Baqarah ayat 286

siapa laa aku untuk mpertikaikan ketentuanMu...sesungguhnya Kau maha mengetahui segala-galanya...

p/s : dah dekat nak raye..sape2 nak balik kmpung tu, hati2 dijalan raya ye...ingatlah org2 yang tersayang...^_^

4 comments:

Daddy Ziyyad said...

Benar, berpeganglah kita kpd ayat 286 Surah Al Baqarah tu bila ditimpa ujian...

Sabihah said...

Manusia tetap rapuh emosi...walau tau, siapa lah kita untuk pertikai,tp tetap sedih bila ingat...ya Allah...

muniefithrie said...

bie,makcik kite pun jadi mcmtu gak..die operation isnin ari tu.baby tu idup 3 minit je lepas operation..baby lelaki gak.tapi ibunya redha sb die mmg dh tau ms dlm kandungan lg.

Dr. Ben said...

sangka baik dan jangan putus harap itu tanggungjawab kita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...